Materiał prasowy/reklamowy
Wystarczy każdego dnia zmieniać drobne czynności na bardziej przyjazne dla środowiska, by mieć wpływ na poprawę stanu naszej planety. Każdy może zostać EKObohaterem, metodą małych kroków, wcielając w życie proste zasady. Od czego zacząć?
Wybieraj produkty z surowców wtórnych oraz takie, które posłużą Ci dłużej. Zamiast wyrzucać, przetwarzaj i wykorzystuj ponownie. Wymień wkład w długopisie, sięgnij po klej w opakowaniu w 100% z przetworzonego plastiku, a słoik po dżemie kreatywnie zamień w organizer na kredki. Bądź uważny na co dzień – wyłączaj światło, gdy wychodzisz z pomieszczenia, zakręcaj kran myjąc zęby. Naucz się prawidłowo segregować śmieci i trzymaj się zasad. Do sklepu zabieraj własne siatki, by ograniczyć kupowanie jednorazówek, a te, które już masz, wykorzystuj wielokrotnie. Dbaj o zieleń i wspieraj zapylacze, np. wysiewając łąki kwietne na nieużytkach w swoim otoczeniu albo… na własnym balkonie.
Zmieniając sposób myślenia, codzienne wybory i małe czynności na bardziej eko, możesz mieć swój wkład w przeciwdziałanie globalnym problemom, takim jak ocieplanie się klimatu czy powstawanie wyspy śmieci na oceanie. Wprowadzanie zmian zacznij od siebie już dziś.
![](https://ladiesnewsroom.pl/wp-content/uploads/2023/06/1860_BIC_Ecolution_scenka1_grafika-notka-920x1024.jpg)
Okres powrotu do szkoły to świetna okazja, by planując wyprawkę szkolną sięgnąć po ofertę producenta, który realizuje politykę proekologiczną. Linia produktów szkolno-biurowych BIC ECOlutionszostała zaprojektowana tak, by chronić naturalne zasoby naszej planety. Należące do niej długopisy, ołówki, kredki, markery, kleje czy korektory zostały wykonane w 35% do 100% z surowców wtórnych. Co więcej, do końca roku opakowania wszystkich produktów z tej linii zostaną wymienione na kartonowe, w pełni nadające się do ponownego przetworzenia. I co ważne, ceny produktów z linii eko, wcale nie są wyższe w porównaniu do standardowej oferty marki!
Każdy ma wpływ na zieloną przyszłość naszej planety, a w małych gestach tkwi ogromna siła. Wybierając świadomie, zmieniając codzienne nawyki i własne otoczenie, każdy może zostać EKObohaterem. O tym przekonuje BIC wraz Sarą i Wiktorem z kanału na YouTube „Zaczarowany Świat Sary” – ambasadorami tegorocznej kampanii marki w okresie powrotu do szkoły.
Mnóstwo ekoinspiracji i niespodzianek do odkrycia na stronie kampanii www.zostanEKObohaterem.pl .
***
BIC® – światowy lider w kategorii produktów szkolno-biurowych, zapalniczek i maszynek do golenia wnosi prostotę i radość do codziennego życia. Od ponad 75 lat zapewnia wysokiej jakości produkty w przystępnej cenie, które są dostępne dla konsumentów na wyciągnięcie ręki. Na przestrzeni lat BIC® stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek oraz znakiem towarowym zarejestrowanym na całym świecie. Dziś produkty BIC sprzedawane są w ponad 160 krajach świata, a wśród kultowych marek znajdziemy: BIC Kids™, BIC FlexTM, BodyMark by BICTM, Cello®, Djeep, Lucky Stationery, Rocketbook, Soleil®, Tipp-Ex®, Us. TM, Wite-Out® i inne. W 2020 roku sprzedaż netto BIC wyniosła 1627,9 mln euro. Spółka jest notowana na „Euronext Paris”, wchodzi w skład indeksów SBF120 i CAC Mid 60 i jest doceniana za swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój i edukację. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź about.bic.com lub śledź nas na LinkedIn, Instagramie, Twitterze, lub YouTube.