To manifest odwagi i autentyczności kobiet. „Jestem sobą, więc wybieram NEONAIL”

Informacja prasowa

Jestem sobą

Magdalena Stoińska, PR Managerka Cosmo Group, podkreśla, że kampania jest odpowiedzią na stereotypowe myślenie o rolach kobiet, które ogranicza ich możliwości wyrażania siebie.

Spot telewizyjny: https://www.youtube.com/watch?v=mI_cJJwOXOE

Reżyserski Team

Video making off: https://www.youtube.com/watch?v=ILiwbX39dLg

Wsparcie kobiet misją NEONAIL

Naszym celem jest odklejanie łatek i dodawanie skrzydeł każdej kobiecie, niezależnie od jej wieku, roli społecznej czy wykonywanego zawodu. Jako marka NEONAIL od lat wspieramy kobiecą indywidualność, która niejednokrotnie wyraża się w sprzeciwie wobec stereotypowemu myśleniu o płci. To ważna misja, którą chcemy kontynuować, m.in. poprzez najnowszą kampanię wizerunkową. Wierzymy, że promowanie różnorodności w przestrzeni medialnej jest ważnym krokiem na drodze do porzucenia blokujących nas przekonań – komentuje Olga Naparty-Małysz, head of communication CEE Cosmo Group  – właściciela marki NEONAIL.

Please follow and like us:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *