Informacja prasowa
Jakość relacji zawodowych ma ogromny wpływ na twój sukces oraz satysfakcję z pracy. Nie warto polegać na przypadku – czas zacząć aktywnie budować najlepsze możliwe relacje.
Twoje szczęście i osiągnięcia zawodowe są w dużej mierze uzależnione od jakości relacji zawodowych, czy to z ludźmi, którymi zarządzasz, czy z szefem. Istotne jest również, jak efektywnie współpracujesz z kolegami i współpracownikami oraz jak budujesz relacje z klientami, zarówno potencjalnymi, jak i kluczowymi. Niestety, większość z nas pozostawia te relacje przypadkowi. Witamy się, wymieniamy grzeczności i mamy nadzieję, że wszystko potoczy się dobrze.
Niemniej jednak, każda relacja może w pewnym momencie ulec pogorszeniu – zarówno ta, która zaczęła się dobrze, jak i ta, która już od początku była trudna. W takich sytuacjach często nie wiemy, jak sobie z tym poradzić. Zwykle winimy innych, siebie lub los. Doświadczamy różnych emocji, takich jak smutek, rozczarowanie, złość czy frustracja. Ale przede wszystkim akceptujemy fakt, że tak po prostu bywa – relacje czasem się psują, stają się nudne lub po prostu przestają działać. Trzeba się z tym pogodzić i iść dalej.
Autor: Michael Bungay Stanier
Cena: 49 zł
Ilość stron: 236
Oprawa: miękka
Format: 125 x 183 mm
Ale rzeczy nie muszą tak wyglądać. Każda relacja zawodowa może być lepsza. Wyobraź sobie, że możesz:
- utrzymywać wspaniałe relacje tak długo, jak to tylko możliwe;
- ograniczyć negatywne skutki relacji, które nie układają się zbyt dobrze, by były bardziej produktywne;
- naprawić te relacje, które potrzebują odświeżenia, aby szybko wrócić na właściwe tory.
W każdym przypadku kluczowym elementem jest aktywne budowanie najlepszej możliwej relacji (NMR). Angażując się w ten proces, zobowiązujesz się do świadomego kształtowania sposobu, w jaki pracujesz z ludźmi i zarządzasz relacjami, zamiast tylko akceptować to, co się dzieje. Dzięki NMR budujesz relacje, które są bezpieczne, pełne energii i możliwe do naprawienia. To fundament szczęśliwszych i bardziej efektywnych relacji zawodowych.
Przestań polegać na przypadku. Zacznij aktywnie budować jak najlepsze relacje!